Tým Karla Schwarzenberga a ČTK ani na opakované žádosti, podané poprvé dne 21. ledna 2013, nesdělily, jakou částku za volební podporu Karla Schwarzenberga ČTK obdržela a zda jde o legální prostředky evidované na účtech kandidáta Schwarzenberga. ČTK odmítla poskytnout informaci o výši obdržených plateb i o tom, za jakých podmínek reklamu kandidátovi poskytuje. Šéfredaktor zpravodajského serveru ČTK Karel Petrák pouze sdělil, že u ČTK "bylo objednáno celkem 800 tisíc impresí reklamního sdělení ve prospěch kandidáta Karla Schwarzenberga" a že objednatelem byla firma Allegro Group.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz