A přesto Miloš Zeman a jeho tým dokázali zvrátit dosavadní nepříznivé výsledky v těsné vítězství na konci peletonu, což je určitě překvapením. Připočteme-li mediální masáž ze strany většiny mainstreamových médií probíhající neustále před i po dobu prezidentské kampaně, je výhra Miloše Zemana určitě překvapením.
Nejzajímavější je zodpovězení otázky, zda Miloši Zemanovi ke konečnému vítězství pomohli „noví“ voliči, tj. ti, kteří se nezúčastnili 1.kola nebo naopak absence voličů tzv. antizemanových kandidátů, přesněji absence jejich části.
Podíváme-li se na samotnou volební účast ve 2.kole přesahující o 6% předešlé 1.kolo, spíše se zdá, že týmu Miloše Zemana se podařilo zmobilizovat „nové“ voliče oproti týmu Jiřího Drahoše.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV