Je až neuvěřitelné, že ministerstvo dopravy pod vedením ministra Ťoka plánuje nákup dalších a dalších radarů, které budou ztrpčovat život obyčejných lidí, řidičů, a vybírat od nich stále větší a větší pokuty.
Pod záminkou zvýšení bezpečnosti stavebních dělníků a zvýšení plynulosti provozu zavádí ministerstvo dopravy od dubna další tři úseková měření rychlosti na opravovaných úsecích. Úsekové měření znamená, že pokud vaše rychlost překročí úředníkem stanovenou průměrnou povolenou rychlost, v tomto případě 80km/hod., přijde vám domů pokuta na zaplacení. Obzvlášť úsměvný je důvod „zvýšení plynulosti“ v situaci předjíždění nákladního vozu jedoucího 75km/hod. rychlostí 90 km/hod., podle logiky úředníků z ministerstva narušuji plynulost dopravy a ZAPLAŤ!
Již samotné stanovení 80km/hod. na celém opravovaném úseku je více než diskutabilní. Co brání úředníkům ministerstva na úsecích výjezdu, tj. tam kde vyjíždí technika na dálnici dát 80km/hod. omezení a na zbývající úsek 100km/hod. Tyto „úseky“ jsou často totiž až 8km dlouhé. Jenže to by se nemohly vybírat pokuty a to je přece hlavní účel!
Ministerstvo dopravy: Radary nejraději všude na dálnicích
Ale to není všechno. Ministerstvo dopravy chce zavést stálá úseková měření na téměř celé dálnici D1 a postupně pak určitě na dalších dálnicích! A jak jinak než pod záminkou zvyšování bezpečnosti občanů!
Co nám to jenom připomíná? Již za Velké francouzské revoluce byl zřízen Výbor pro veřejné blaho, který chtěl konat dobro a toto „dobro“ pocítilo tisíce nevinných obětí pod gilotinou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV