Záchytná parkoviště, která jsou od počátku vzniku každého z nich typu Automatizovaného parkovacího domu (dále jen APD), svým komfortem zajišťují řidičům naprosté znemožnění poškození, vykrádání a ukradení vozidla. To je a bude od počátku hlavní důvod, proč řidič určitě uloží své vozidlo v„záchytném parkovišti“ při příjezdu do Brna. Tak je tomu všude ve světě, kde jsou realizována záchytná parkoviště jako APD. Samozřejmě se s tím snoubí i promyšlené a mnohem nižší parkovací poplatky v „záchytném parkovišti“, nežli by platil řidič v centru města. Jeví se účelné ceny poplatků již na příjezdu do města zveřejnit. Tím se také dosáhne zmenšení vjezdu vozidel do centra města. Výše těchto všech poplatků by měla být jednoznačně samozřejmou součástí elektronických informačních tabulí na všech parkovištích v Brně, a to jak od prvního „záchytného parkoviště“, tak především na elektronických informačních tabulích u všech vjezdů do Brna, která navíc by měla sdělit kde a kolik je volných parkovacích míst.
Je proto naprosto nevhodné realizovat„záchytného parkoviště“ pro 148 aut u Ústředního hřbitova v Brně, které má být pouze otevřené na klasické asfaltové ploše a nikoli jako APD. Vrcholem systémové naivity je tvrzení, že bude nejdříve otevřené asfaltované parkoviště zkoušeno, jak budou řidiči reagovat! Pokud prý se osvědčí, tak budou záchytná parkoviště vznikat na dalších místech. Hledá se prý, v rámci studie, jedenáct až třináct lokalit ve městě, zmínil náměstek primátora města Brna pan Mrázek. Podobně dříve vyjádření Ing. V. Bielka, ved. odb. dopravy MMB v Brněnský deník Rovnost, 9.7.2015, str.3, J. Čambora.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV