„Problém není jenom na trhu práce, ale také ve firmách samotných. Firmy mají často představu, že najdou člověka supermana, který bude zvládat manažerské dovednosti, bude hovořit minimálně jedním cizím jazykem, zároveň bude odolný vůči zátěži, bude bravurně zvládat každou komunikační situaci a navíc se bude perfektně orientovat v nových technologiích,“ popisuje Eva Fruhwirtová ze společnosti Brain2win, která se zabývá tréninkem mozku a lidského potenciálu.
Pracovní trh se za posledních několik let změnil a firmy i uchazeči o práci na to musí také reagovat. Místo hledání supermanů musí firmy s lidmi pracovat a nastavovat efektivní vzdělávací systém. „Přesto, že se říká, že 21. století je stoletím mozku, tak pokulháváme při využívání jeho potenciálu,“ poukazuje Fruhwirtová, která se v Brain2win věnuje zavádění kognitivních tréninků do firemní praxe i vzdělávání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV