S tím souvisí také otázka, zda je spravedlivé, že banky zatěžují klienty podle toho, zda jsou fyzické osoby, či podnikatelé a firmy. My si myslíme, že to spravedlivé není. Tím spíše, když jde o absurdní poplatky. Jak jsou na tom v tomto ohledu klienti UniCredit Bank?
Dívali jsme se do sazebníků UniCredit Bank pro fyzické osoby na straně jedné a podnikatelé a malé (střední) podniky na straně druhé a hodnotili jsme, jak zatěžují své klienty v položkách, které čtenáři našeho serveru vyhlásili nejabsurdnějšími bankovními poplatky jednotlivých ročníků tradiční a oblíbené ankety.
V pohledu zátěže těmto segmentům dělí UniCredit Bank stejně, což je sympatické. O něco méně sympatické je, že některým klientům zpoplatňuje příchozí platby z jiné banky. Za vklad hotovosti platí podnikatelé a firmy dvacku, zatímco fyzické osoby to mají zdarma. Liší se i jednotlivé balíčky v cenách za vedení účtu, a to samozřejmě úměrně počtu v poplatku zahrnutých transakcí...
Informace o zpoplatnění jednotlivých služeb v bance naleznete v následující tabulce. V prvním sloupci segment, dalších pak informace o výši jednotlivých poplatků. Jelikož se portfolio produktů bank složené s jednotlivých účtů, balíčků a cenových programů velmi rychle vyvíjí, může být daný poplatek - a praxi také často je - účtován jen některým klientům.
Poznámka: Věnujte pozornost upřesňujícím informacím pod touto tabulkou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: bankovnipoplatky.com