Posuzovalo se například také to, jak jsou pojišťovny vstřícné ke klientům, jak transparentní je zveřejňování dat, co s penězi dělají a podněty na stížnosti pojištěnců. Do konce června tohoto roku je možnost změnit zdravotní pojišťovnu a stát se pojištěncem nové zdravotní pojišťovny od 1.1.2016. Tato nezávislá analýza dává poprvé občanům objektivní informaci o kondici jednotlivých zdravotních pojišťoven, která by pro ně měla být určující při přechodu k jiné pojišťovně.
Zajímavé je, že v první trojici se objevily pouze oborové pojišťovny. Potvrzuje to efektivitu jejich řízení, aktivní přístup k pojištěncům a širokou nabídku preventivních programů, ve kterých je právě VoZP ČR už tradičně na špici. Poskytuje možnosti výběru těchto programů pro celou rodinu a příkladně se stará například o válečné veterány, zejména o ty, kteří se vracejí z válečných misí a oni, případně i jejich rodinní příslušníci, potřebují individuální přístup a péči.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV