Tito lidé chtějí potopit možnost vybudovat v Brně nové nádraží, jak bylo naplánováno společně s autobusovým nádražím a kde s tím počítá platný územní plán. Brno potřebuje propojení autobusové regionální dopravy a dopravy železniční, aby cestující, který přijede do Brna z Prahy či Vídně mohl nastoupit do autobusu, jenž jej doveze do Černé Hory nebo Kyjova. Navíc je nutné podzemní parkoviště. Brněnské nádraží není jen pro Brňany. Již od dob Československa je plánováno posunutí nádraží do prostor poblíž dnešního autobusového nádraží Zvonařka. Z Jundrova se lze dostat na Zvonařku do prostoru plánovaného nádraží autobusem 44/84. Toto nádraží umožní rozvoj jihu Brna a stát by mohlo již v roce 2035.
Proti tomu ANO oligarchy Babiše, Strana zelených a Žít Brno schválily konání referenda ve snaze podpořit variantu nádraží Pod Petrovem. Referendum je založené na lži. Otázky vytváří dojem, že snad by bylo zachováno hlavní nádraží v současné poloze. Nebylo. Nádraží by bylo posunuto pod Petrov na Nové Sady. Protože referendové otázky vyvolávají dojem, že bude zachováno stávající nádraží, je to lžireferendum. Ze stávajícího nádraží by zůstala současná budova, kterou by užíval málokdo, protože nástupiště budou podstatně posunuta. Nepřekvapuje mne to, neboť Žít Brno podvedlo voliče ve volbách, když umístilo na své kandidátky do komunálních voleb v Brně lidí, kteří v Brně nebydlí, což je zákonná nutnost. Hnutí ANO a Strana zelených asi vidí možnost pumpnout stavební firmy v rámci obřích betonových zakázek. Varianta Pod Petrovem je dražší v řádu desítek miliard korun. Že ANO a Zelení podporují betonovou lobby, dokazuje to, že varianta pod Petrovem počítá s 11 km tunelů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV