Pokud jediné, co je za podporu požadováno, jsou viditelná loga společnosti a nějaké další PR aktivity (Public Relations), nelze nic namítat. Ovšem v případě nedávno proběhnuvší akce Běh pro gorily, na jejímž pořádání se již potřetí podílel Magistrát hlavního města Prahy (Magistrát HMP) spolu se ZOO Praha, je situace diametrálně odlišná. Rozum zůstává stát nad čísly, která vyjadřují výtěžek z celé akce a náklady, které Praha vynaložila na vlastní PR. Pražská ČSSD nemá vůbec nic proti akci Běh pro gorily, naopak ji považujeme za velmi smysluplný projekt a dobrou formu podpory ohroženého zvířecího druhu, ovšem pokud byl v letošním roce výtěžek z akce 284 tisíc korun a Magistrát HMP vynaložil 1,17 milionu korun na svou propagaci, bylo by možná dobré se zamyslet, pro koho byla tato akce nejprospěšnější.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz