Považuji takový monstrózní marketingový plán v době hospodářské krize, kdy by kraj měl řešit spíše investice do podpory zaměstnávání či rozvoj dopravní infrastruktury, za nesmyslný. Obávám se však účelovosti celého projektu, kdy peníze mohou putovat k lidem z reklamních agentur spřízněných s vedením kraje. Protože se příští rok budou konat krajské volby, jednalo by se o ideální "malou domů". Bohužel, podezření z těchto praktik jsme v případě současného vedení ÚK svědky nepřetržitě.
Již v minulosti jsme se mohli přesvědčit, že podivný systém rozdělování peněz fungoval například v rámci dotací z Fondu hejtmanky Ústeckého kraje, kdy společnosti, kde figurovali lidé napojení na ústeckou ČSSD, opakovaně inkasovaly miliony korun, zatímco ostatní "obyčejné" žádosti o dotace buď nebyly vyslyšeny, popřípadě jim bylo jednorázově poskytnuto několik desítek tisíc korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: NS - LEV 21