Půta: Volební kampaň ČSSD platíme my všichni

21.06.2012 20:08

Liberecký kraj vydává dvě tiskoviny. Jedním je Měsíčník Liberecký kraj, druhý Idol. Měsíčník Liberecký kraj vychází v nákladu 180 tisíc kusů a je roznášen do každé schránky v kraji. Náklady na něj jsou na celý rok 4,6 milionů korun. Idol financuje KORID s.r.o., ale protože se jedná o stoprocentní krajskou společnost, je jasné, odkud na něj jdou peníze.

Půta: Volební kampaň ČSSD platíme my všichni
Foto: starostoveprolibereckykraj.cz
Popisek: Martin Půta, předseda klubu zastupitelů Starostové pro Liberecký kraj

„Nemyslíme si, že by cena byla v tomto případě přehnaná, největší problém Měsíčníku vidím v tom, že propaguje pouze ČSSD, přičemž do zastupitelstva Libereckého kraje byly zvoleny ještě další čtyři strany. To se dá bez podrobných analýz textu zjistit z počtu fotografií, na nichž se každý měsíc předvádí hejtman a jeho náměstci. Nutně to proto připomíná předrevoluční Rudé právo, v němž se prezentovala také jen jedna strana a vláda,“ říká Martin Půta, předseda klubu zastupitelů hnutí Starostové pro Liberecký kraj a starosta Hrádku nad Nisou.

Idol vychází čtyřikrát ročně v celkovém nákladu 880 tisíc kusů a stojí  1 738 500 Kč. „Obě tiskoviny slouží ČSSD především k její předvolební kampani a geniální na tom je, že ji platíme my všichni,“ dodává Půta.

Redakci PL můžete podpořit i zakoupením předplatného. Předplatitelům nezobrazujeme reklamy.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Starostové pro Liberecký kraj

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Konečná (KSČM): Bezobsažné slohové cvičení

4:31 Konečná (KSČM): Bezobsažné slohové cvičení

V posledním týdnu se to v televizi i na sociálních sítích hemžilo prohlášeními k hlasování o důvěře …