Půta: Volební kampaň ČSSD platíme my všichni

21.06.2012 20:08

Liberecký kraj vydává dvě tiskoviny. Jedním je Měsíčník Liberecký kraj, druhý Idol. Měsíčník Liberecký kraj vychází v nákladu 180 tisíc kusů a je roznášen do každé schránky v kraji. Náklady na něj jsou na celý rok 4,6 milionů korun. Idol financuje KORID s.r.o., ale protože se jedná o stoprocentní krajskou společnost, je jasné, odkud na něj jdou peníze.

Půta: Volební kampaň ČSSD platíme my všichni
Foto: starostoveprolibereckykraj.cz
Popisek: Martin Půta, předseda klubu zastupitelů Starostové pro Liberecký kraj

„Nemyslíme si, že by cena byla v tomto případě přehnaná, největší problém Měsíčníku vidím v tom, že propaguje pouze ČSSD, přičemž do zastupitelstva Libereckého kraje byly zvoleny ještě další čtyři strany. To se dá bez podrobných analýz textu zjistit z počtu fotografií, na nichž se každý měsíc předvádí hejtman a jeho náměstci. Nutně to proto připomíná předrevoluční Rudé právo, v němž se prezentovala také jen jedna strana a vláda,“ říká Martin Půta, předseda klubu zastupitelů hnutí Starostové pro Liberecký kraj a starosta Hrádku nad Nisou.

Idol vychází čtyřikrát ročně v celkovém nákladu 880 tisíc kusů a stojí  1 738 500 Kč. „Obě tiskoviny slouží ČSSD především k její předvolební kampani a geniální na tom je, že ji platíme my všichni,“ dodává Půta.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Starostové pro Liberecký kraj

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Budoucnost: S Jiřím Dienstbierem o lobby v EU a Green Dealu

12:17 Budoucnost: S Jiřím Dienstbierem o lobby v EU a Green Dealu

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k setkání s občany.