Na druhou stranu i silnice II. a III. tříd mají pro každodenní život každého z nás obrovský význam a jejich uplatnění je mnohdy ještě širší než u výše zmíněných dálnic a rychlostních komunikací, jejichž potřebnost je však také velmi vysoká. Tyto silnice totiž každý občan našeho kraje dennodenně využívá při cestách do zaměstnání, za nákupy či při cestování za zábavou.
Na rozdíl však od dálnic, rychlostních komunikací a silnic I. třídy jsou silnice II. a III. tříd ve vlastnictví krajů. Kraje jsou tedy plně zodpovědné za jejich technický stav. Ano, myslím si, že není jen mým postřehem to, že kraje poslední léta kvalitu těchto silnic zanedbávaly. Mnohdy bych řekl, že místo smysluplných a dlouhodobých investic do jejich rekonstrukcí zcela nesmyslně a nerozvážně financovaly například proplácení regulačních poplatků ve zdravotnictví či mnohé jiné megalomanské projekty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ODS