Největší pražská část by tak nadále měla nekvalitní kolejové spojení s centrem. Nevznikla by ani strategicky důležitá alternativní cesta v případě, kdy nebude v provozu Nuselský most. Na tyto problémy upozorňuje kandidátka do Senátu v Praze 4 Eva Syková.
V těchto dnech se projednává vliv budoucí trasy metra D na životní prostředí. Následně proběhne územní a správní řízení. V této souvislosti někteří zástupci Prahy prosazují kratší variantu této trasy a s tím, že by metro D končilo již ve stanici Pankrác a pro spojení Prahy 4 s centrem by nadále sloužila trasa C. Zastánci kratší varianty zdůrazňují výrazně nižší náklady, údajně o 10 miliard korun, a rychlejší tempo výstavby. Je však zvláštní, že při debatě v médiích se prakticky mlčí o nevýhodách této varianty, na které chceme upozornit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz