Které strany se během předvolební kampaně, zasažené koronavirem, nejvíce praly o přízeň voličů? Podle politologa Jana Kubáčka se celková situace a kampaň může nejvíce vyplatit sociálním demokratům.
“Podíváme-li se do minulosti na kampaně před sněmovními a komunálními volbami, teď je přístup sociální demokracie mnohem profesionálnější. Vnesli tam moderní prvky ať v podobě videí s americkým střihem, ať v podobě grafické řeči, která je mnohem čistší,” míní politolog.
Naopak třeba u hnutí ANO můžeme podle jeho slov proti minulým krajským volbám pozorovat zásadní změnu, minimální účast Andreje Babiše v kampani. “ANO jede na půl plynu,” řekl PL Kubáček. O svou budoucnost dle jeho slov hraje TOP 09, komunisté prý zaspali a Trikolóře se může vyplatit očekávaná nízká volební účast.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radim Panenka