Připravoval jste kampaň Pirátům a dostal jste je do Poslanecké sněmovny. Do jaké míry pracují s nastavenou marketingovou strategií efektivně?
V roce 2017 jsme řešili především to, jak dostat program Pirátů do mainstreamových médií. Neměli tenkrát ani tiskovou mluvčí a pro většinu lidí to byli ajťáci bojující proti OSA za stahování filmů. Málokdo tušil, že skutečně mají propracovaný program i pro celou řadu dalších aspektů řízení státu. Jejich současná marketingová strategie je postavená na pracovitosti – takže na sociálních sítích komunikují konkrétní řešení konkrétních problémů a neangažují se v různých hodnotových půtkách jako jiné opoziční strany. Pracují velmi efektivně.
V průzkumech teď drží Piráti druhé místo. Co je podle vás hlavním důvodem, že mají tak velkou popularitu a lákají voliče? Jaká je silná a slabá stránka Pirátů?
Stále ještě funguje a bude fungovat odpor společnosti proti politikům. Piráti se prezentují jako aktivisté bojující za lepší svět. Ve straně se nevyskytují korupční kauzy. Slabé stránky se mohou projevit teprve až ve chvíli, kdy by získali výkonnou moc.
Čím to je, že předseda Ivan Bartoš lidi stále baví? A jak dlouho je ještě bavit bude?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Daniela Černá