Je potřeba jim do toho už hodit vidle! Nekompromisní vzkaz ke konkrétním lidem v ČT

24.02.2019 13:35 | Zprávy

ROZHOVOR Skladatel, hudebník, zakladatel ODS i Alternativy pro Česko Petr Štěpánek se v rozhovoru ohradil proti výrokům, že SPD využívá strachu lidí: „To tvrdí ti, kdo straší, že bez Evropské unie zahyneme a že nad Velkou Británií den po brexitu už nevyjde slunce.“ V rozhovoru pro ParlamentníListy.cz také prohlásil, že nálepkování je mor hlavního proudu zdejší žurnalistiky a navíc důvodem, proč část veřejnosti už novináře nebere vážně. Podle Štěpánka bychom navíc neměli ani na vteřinu pochybovat, že je třeba zprivatizované partičce ovlivňující Českou televizi hodit do jejich vládnutí „vidle“.

Je potřeba jim do toho už hodit vidle! Nekompromisní vzkaz ke konkrétním lidem v ČT
Foto: Hans Štembera
Popisek: Demonstrace za zachování svobody slova a médií v reakci na inaugurační projev prezidenta Miloše Zemana

Předsednictvo SPD se rozhodlo zrušit krajskou buňku Moravskoslezského kraje, kterou vedl poslanec Lubomír Volný. Je pravda, že kolem poslance Volného se už delší dobu objevovaly podezřelé informace. Překvapil vás tak rázný krok?

Nevím, nevím. Připadá mi, že Tomia a spol. mrzí, že jsou úspěšnou politickou stranou, a tak se rozhodli, že udělají všechno pro to, aby ji dovedli tam, co předchozí Úsvit.

SPD často poutá pozornost ráznými výroky, za něž bývá označována jako extremistická, rasistická, nacistická a podobně. Jak se vnímání takzvaného „nálepkování“ podle vás posunulo?

Nevím, jestli jsou ty výroky rázné, každopádně ale bývají přiléhavé. Nálepkování je mor zdejší žurnalistiky, respektive jejího hlavního proudu. Zapříčinilo, že podstatná část veřejnosti už novináře nebere vážně.

Předseda SPD Tomio Okamura bývá cílem výroků, že využívá strachu lidí k jejich manipulaci pro svůj prospěch. Co vy na to?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Zuzana Koulová