Jak hodnotíte kampaň před evropskými volbami? Argumentovalo se, nebo strašilo?
Politické kampaně jsou v poslední době na poměrně nízké úrovni. Je to spíš takové panoptikum. Díky bohu, že billboardů je teď méně a nemusíme se na ně tolik dívat. A co jsem se na to koukal, tak je to naprosté vyhazování peněz. Já jsem sledoval i některé televizní spoty a to opravdu stojí za to. Dívat se na ně mohou buď zoufalci anebo mediální odborníci. Běžný člověk, volič, se na ně dívat nebude. A co se týče voleb, je to vyloženě emoční záležitost.
Babišovo hnutí ANO v předvolební kampani vsadilo na předvolební heslo „Silné Česko“ a na červenou čepici ve stylu Donalda Trumpa. Jeho heslo je „Česko ochráníme tvrdě a nekompromisně“. Koho tím lze oslovit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jonáš Kříž