Špína, nepořádek, rez. Oplzlosti mezi politiky. Lidé jsou zoufalí, chtějí změnu! Nám ale fandí. A trafikanti od Babiše, Pirátů a TOP 09, kteří zkazili, co mohli… Okamurův lídr v Praze promlouvá

28.09.2018 11:41 | Zprávy

ROZHOVOR „Desítka rozhodně nepotřebuje lidi, kteří k naší obci nemají vztah, nemají tu kořeny. To už nám předvedla starostka Kleslová z ANO, co to znamená. Ta zkazila, co mohla. Desítka rozhodně nepotřebuje různé trafikanty, kteří se přišli jenom přiživit a napakovat, pro občany nic neudělali. Jako třeba trafikant Pavel Mareš z Vlasty, kterému se přezdívá ‚Pán plynu‘, protože sedí v dozorčí radě Pražské plynárenské, bere tam miliony a vůbec tomu nerozumí. Politický trafikant Jiří Komrska, který nejprve hledal koryto u TOP 09, pak přešel do Vlasty. A když začaly stoupat preference, tak založil se svojí ženou Piráty Prahy 10, které ovládli jako rodinný byznys,“ říká Jan Čížek, kandidát SPD na starostu Prahy 10 a do Zastupitelstva hl. města Prahy.

Špína, nepořádek, rez. Oplzlosti mezi politiky. Lidé jsou zoufalí, chtějí změnu! Nám ale fandí. A trafikanti od Babiše, Pirátů a TOP 09, kteří zkazili, co mohli… Okamurův lídr v Praze promlouvá
Foto: Archiv JČ
Popisek: Jan Čížek

Kromě toho, že kandidujete na starostu Prahy 10, tak se ucházíte i o místo v Zastupitelstvu hlavního města Prahy. Jak hodnotíte fungování dosavadní koalice na magistrátu?

Hodnotit působení každého nemůžeme podle osobních dojmů, ale podle výsledků práce. A ty bohužel nejsou dobré. Okruh stále nestojí, metro D stále nestojí, parkování stále není vyřešené. Bezpečnost se neustále zhoršuje. Lidé nemají kam umístit své děti do školek. Starost o veřejný prostor a zeleň je na úrovni Ukrajiny. Třeba u nás na metru Strašnická už dva měsíce nefungují hodiny, máme tam pořád čtvrt na tři. Kolem projdou denně tisíce lidí, nic se neděje. Může za to netečnost vedení. Tohle musíme zásadně změnit! Praha potřebuje nastavit automatické systémy údržby a úklidu veřejných prostor. Stejně tak je potřeba nastavit projektové řízení zásadních staveb a dopravní infrastruktury. V otázce bezpečnosti chceme systémová řešení.      

Vedení Prahy bývá často vyčítáno neřešení dopravních problémů. Co s tím?

Paní primátorka měla ten luxus, že ve schvalovacím procesu obsadilo ANO všechny dotčené organizace. Když půjdeme odshora: Ministerstvo financí – ANO, Ministerstvo dopravy – ANO, Ministerstvo životního prostředí – ANO, pražský magistrát – ANO. Co s touto podporou dokázali? Nic! My chceme ty věci dotáhnout do vítězného konce bez ideologických překážek. Musí se ale chtít. Tu chuť jsme u bývalého vedení neviděli. O obecné neschopnosti města vypsat jednoduchá výběrová řízení na opravy silnic a chodníků by vám starostové mohli vyprávět. Příklad dám z Kunratic, kde jsme řešili opravu ulice K Zeleným domkům, město na to vyčlenilo 65 miliónů již v roce 2016, dodnes se nic neopravilo. Lidé jsou zoufalí, chtějí změnu! Až budeme na magistrátu, Prahu v pozitivním slova smyslu „rozestavíme“.       

Co vás zaujalo či pobavilo v politických programech konkurence?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Ing. Vojtěch Munzar byl položen dotaz

Šedá ekonomika

Jak jste s šedou ekonomikou bojovali vy nebo to nepovažujete za něco, co je třeba řešit? A k tomu komplikování života podnikatelů, nemyslíte, že hlavně pro ty menší podnikatele byla dost rána pod pás, když jste jim zrovna Vy zvýšili odvody, a to dost drasticky? Podpoříte teď ANO, které je chce sníži...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

První krůček je konci Green Dealu, věří Ševčík. Za pár desítek let se lidé budou divit, čemu to „elity“ uvěřily

7:19 První krůček je konci Green Dealu, věří Ševčík. Za pár desítek let se lidé budou divit, čemu to „elity“ uvěřily

Lidé, kteří se zabývají Green Dealem, si podle docenta Miroslava Ševčíka čím dál více uvědomují, k j…