Zločinecké skupiny se s podzimem vrátí na silnice s plnou parádou, varuje Macinka. Takže nabízí návod, co s nimi dělat

Spustit čtení článku

Tato funkce je dostupná jen pro přihlášené uživatele s aktivním předplatným typu Lepší čtení a vyšší. Předplatné i Prémiové body PL můžete získat i zdarma, přečtěte sí více v tomto článku.

02.09.2023 23:59 | Rozhovor

PŮLNOČNÍ ROZHOVOR V den, kdy se silnice zaplní motoristy, kteří se vrací z prázdnin, hovoříme s předsedou strany Motoristé sobě Petrem Macinkou o budoucnosti silniční dopravy. Zejména ve městech, kam se nejspíš s plnou parádou vrátí přilepení silniční aktivisté. Strana Motoristé sobě vypracovala návod, jak postupovat při jejich odstranění.

Zločinecké skupiny se s podzimem vrátí na silnice s plnou parádou, varuje Macinka. Takže nabízí návod, co s nimi dělat
Foto: Repro VOX TV
Popisek: Politolog a šéf strany Motoristé sobě Petr Macinka

Začíná nám neděle 3. září, den, kdy se poslední rodiny vrací z prázdnin. Po silnicích, které u řady řidičů i spolujezdců vyvolávají stres a nadávky. Vláda ale prezentuje jako svůj úspěch, že se naplno rozeběhla stavba dálnic. Očekáváte, že se pro české motoristy v dohledné době něco zásadně změní k lepšímu?

Bojím se, že motoristé jsou v dnešní společnosti spíše štvaná zvěř a že útoky na většinu normálních lidí, pro které je jízda automobilem přímo (anebo zprostředkovaně) existenční záležitostí, jen tak nepřestanou. Naopak se budou dále zesilovat a promítat do všech úrovní našich životů. Vláda Petra Fialy často dělá pravý opak toho, co deklarovala. V minulosti opakovaně ukázala, že jí záleží spíše na zelené pochvale z Bruselu než na životních potřebách milionů českých motoristů.

Pod záminkou donquijotského boje proti tzv. změnám klimatu je masové užívání automobilů omezováno, regulováno a jejich výroba komplikována a znemožňována. Motoristům je kladeno za vinu ničení planety, přičemž pokrokářská elita odmítá respektovat, že automobil je ve 21. století dominantním dopravním prostředkem. Na Západě, kam podle vlády patříme, se vymýšlí pofidérní teorie a principy tzv. Nerůstu, v jejichž důsledku má dokonce docházet k rušení silnic atp. Vláda se ráda chlubí, ale odvahu vzepřít se absurdním sebedestrukčním nápadům bohužel zatím nenalezla.

V posledních týdnech se začal šířit názor, že zatímco my jsme dvacet let rozdělovali evropské dotace na nesmysly, sousední Polsko jich dokázalo využít k výstavbě efektivní dopravní sítě. Proč se nám nepodařilo využít možností modernizovat infrastrukturu, na kterou stále nadáváme?

V roce 1989 zazněl na písničkářské soutěži Děčínská kotva legendární výrok Michaela Kocába, že „každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží". Myslím, že jsme se za těch 34 let, které od té doby uplynuly, posunuli. Vládu, kterou máme nyní, si snad už nezaslouží ani ti, kteří pro ni před dvěma lety hlasovali.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Jakub Vosáhlo

Ing. Monika Oborná byl položen dotaz

Kde přesně se mají v obcích rušit školy?

Od vás o tom slyším prvně. Prý něco takového navrhuje STAN. Podle čeho se bude rozhodovat, jaké školy a kde se budou rušit? Protože zatím, když tato vláda něco rušila, tak to bylo vždy dost nekoncepční a většinou to ani s nikým, včetně lidí, co v těch obcí žijí neprodiskutovala

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Uživateli nejlépe hodnocený komentář

***, Uživatel se přihlásil ke kodexu Dobré Diskuseslušná občanka , 03.09.2023 8:24:45
Proč se nám nepodařilo využít možností modernizovat infrastrukturu, na kterou stále nadáváme? No protože se u nás jenom krade a podvádí.

|  8 |  0

Další články z rubriky

Vidlák odhalil skutečné „utajené agenty“

4:46 Vidlák odhalil skutečné „utajené agenty“

VIDLÁKŮV TÝDEN „Když to škodí jako cizí agent, chová se to jako cizí agent, poškozuje to zemi jako c…