"Brněnský projekt vychází primárně z úspěšných zahraničních zkušeností. Nezaručí každému rezidentovi, že zaparkuje přímo před svým domem, zázraky jsme se zatím dělat nenaučili, lidem se však díky tomuto systému zvýší šance, že v blízkém okolí místo nalezne," uvedl náměstek primátora pro oblast dopravy Matěj Hollan.
Pravidla pro rezidentní parkování v jednotlivých oblastech se připravuje ve spolupráci s městskými částmi. Do systému se zapojí jen ty, jejichž radnice s tím souhlasí – zatím je jich 11. První lokality s tímto systémem budou zavedeny ve spolupráci s městskou částí Brno-střed v centru města.
„Komunikaci k tomuto projektu a nastavování pravidel tak, aby byl systém skutečně funkční, nepodceňujeme a bavíme se o tom se všemi možnými partnery, například i s občanskými aktivisty ze sdružení Brno autem, protože názory občanské veřejnosti vnímáme jako velmi podstatné pro kvalitní fungování a přijetí systému rezidentního parkování,“ dodal Matěj Hollan.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV