Český Těšín: Město žádá poštu o změnu systému v odbavování zákazníků

04.09.2017 17:32

Vedení Českého Těšína vstoupilo již podruhé do jednání s Českou poštou, aby změnila systém odbavování klientů v budově zdejší hlavní pobočky. Lidé zde stojí v dlouhých frontách bez možnosti si během čekání sednout.

Český Těšín: Město žádá poštu o změnu systému v odbavování zákazníků
Foto: tesin.cz
Popisek: Český Těšín

„Jde o velmi vytíženou pobočku a občané jsou zde nuceni zbytečně stát, když čekají až na ně přijde řada. Chceme, aby vedení státního podniku instalovalo systém vyvolávání klientů podle čísel a typu vyřizované záležitosti, obdobně jako je to na jiných pobočkách. Tento systém mají například již několik let v sousedním Třinci, kde není pošta tak vytížená. Změnu by uvítali zvláště starší občané, kteří by si mohli během čekání sednout,“ vysvětlil ve své žádosti zastupitel Tomasz Pustówka (Nestraníci).

Připomněl, že se již v minulosti podařilo iniciovat změnu v odbavování balíků, kdy mnoho polských obchodních společnosti začalo podnikat prostřednictvím internetového prodeje na českém trhu. Česká pošta změnila po urgenci radnice systém odbavování hromadných balíků a odebírá je u služebního vchodu u parkoviště.

Přepážky nejsou specializované

„Skutečně, řešení přijaté ve zdejší pobočce je s ohledem na množství klientů a počet i rozsah vyřizovaných záležitostí dávno přežité. Neodkladně jsme jednali s vedoucí naší pobočky a podle ujištění se na příští rok připravuje v etapách rekonstrukce budovy z roku 1931, kde by na takové změny mělo být pamatováno,“ řekla místostarostka Gabriela Hřebačková (Nestraníci). Dodala, že zdejší přepážky nejsou specializované a problémem je především delší doba potřebná pro ověřování dokumentů a vydávání výpisů z různých rejstříků prostřednictvím CZECH pointu.

Hřebačková připomněla, že město také loni jednalo s Českou poštou ve věci zachování pobočky v Mostech u Českého Těšína, které by se firma ráda zbavila. „Znepokojující je snaha státního podniku tak razantně omezit počet malých poboček, stejně jako občany udivuje likvidace poštovních schránek. Pošta musí jednat v zájmu občanů, zvláště když je na ní přispíváno ze státního rozpočtu,“ doplnila politička s tím, že se město bude bránit případně snaze menší pobočky likvidovat.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Tomáš Zdechovský byl položen dotaz

Právo na opravu

Věci se dají dát opravit už dnes, ale problém je, že oprava často vyjde stejně nebo skoro stejně jako koupit si novou věc. Tak k čemu pak platit za opravu? Nepřijde vám tento zákon EU zase úplně zbytečný? A když dám věc opravit, jakou, pokud vůbec, na ni pak budu mít záruku? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Aš: Linka z Aše do Selbu a zpět od 13. května

20:27 Aš: Linka z Aše do Selbu a zpět od 13. května

Autobusové spojení mezi Aší a německým Selbem začne fungovat od pondělí 13. května 2024.