„Jde o velmi vytíženou pobočku a občané jsou zde nuceni zbytečně stát, když čekají až na ně přijde řada. Chceme, aby vedení státního podniku instalovalo systém vyvolávání klientů podle čísel a typu vyřizované záležitosti, obdobně jako je to na jiných pobočkách. Tento systém mají například již několik let v sousedním Třinci, kde není pošta tak vytížená. Změnu by uvítali zvláště starší občané, kteří by si mohli během čekání sednout,“ vysvětlil ve své žádosti zastupitel Tomasz Pustówka (Nestraníci).
Připomněl, že se již v minulosti podařilo iniciovat změnu v odbavování balíků, kdy mnoho polských obchodních společnosti začalo podnikat prostřednictvím internetového prodeje na českém trhu. Česká pošta změnila po urgenci radnice systém odbavování hromadných balíků a odebírá je u služebního vchodu u parkoviště.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV