Zámecký pivovar Frýdlant na sebe upozorňuje nejen přílivem turistů, ale také úspěchy. Nedávno získal na prestižní Pivní pečeti 2016 dvě zlaté a jednu stříbrnou pečeť. Podařilo se mu také uspět na soutěži o nejlepší turistickou atraktivitu, kterou vyhlašuje agentura CzechTourism. Bodoval v kategorii Fénix: znovuzrozený projekt a soutěž vyhrál i jako absolutní vítěz v hlasování veřejnosti. „O pivovaru ve Frýdlantě se začíná vědět po celé republice, a proto jsme moc rádi, že s námi chce začít pracovat na společné propagaci. Oběma stranám to může jen přinést,“ říká starosta Frýdlantu Dan Ramzer. „Společná propagace má určitě velký smysl. Protože pivovar je zasazený do historického prostředí, ze kterého ho nelze vytrhnout. Proto je logické, že se budou všechny pamětihodnosti a zajímavosti města propagovat najednou. Tak, aby to dávalo smysl i turistům a podalo jim to ucelenou informaci o historii i současnosti Frýdlantu,“ vysvětluje majitel Zámeckého pivovaru Frýdlant Marek Vávra, který stojí za projektem jeho obnovy.
Pivovar už dnes slouží jako přirozené informační centrum, do budoucna by se tato role měla ještě rozšířit. Také město oblíbený výletní cíl turistů propaguje, naposledy například na jednom z největších veletrhů cestovního ruchu u nás, veletrhu Holiday World v Praze.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV