„S realizací průzkumu nám i letos pomáhali středoškolští praktikanti, kteří ve vestibulu radnice oslovovali návštěvníky s žádostí o vyplnění krátkého dotazníku. Zajímalo nás, které odbory lidé nejvíce navštěvují, jak jsou spokojeni s vyřízením svých žádostí, co se jim líbí či nelíbí, případně co jim na úřadě chybí. K posouzení práce úředníků mohli použít stejnou hodnotící škálu jako ve škole, tedy 1 (výborně) až 5 (nedostatečně),“ objasnila Iva Bordovská z personálního oddělení s tím, že letos se tazatelům podařilo opatřit 209 kompletně vyplněných dotazníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV