První taková měření proběhla v roce 2000 v Jablonci nad Nisou, o dva roky později se k průzkumům spokojenosti přidal i liberecký dopravní podnik. Společně pak byly prováděny přibližně po dvou letech.
Kromě průzkumů zajištěných externí společností si od dubna 2010 Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s. provádí v obou městech tento průzkum sám. Každý měsíc pracovníci osloví s dotazníkem 100 cestujících v Liberci a 50 respondentů v Jablonci nad Nisou.
V rámci zavedených standardů kvality se vedení DPMLJ zajímá především o to, jak hodnotí respondenti poskytované informace o tarifu a změnách v dopravě. Další otázky míří na přesnost a spolehlivost spojů, čistotu a vybavení vozidel, zastávek a chování personálu. Ročně se tedy zpracovává vyjádření 1200 cestujících v Liberci a 600 v Jablonci nad Nisou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: liberec.cz