Nejčastějšími metodami jsou výuka přes Skype, email, tématická videa a online kvizy z různých učitelských portálů. Vznikly také projekty jako učení v pyžamu, čtení pod peřinou a tak dále. Rodiče se stali nezbytnou součástí výuky a plnohodnotnými partnery učitelů, učitelé poskytují asistenci také online či při osobních schůzkách jeden na jednoho v určené dny v týdnu. Některé školy, mezi nimi například i Osmička (na obrázku), zvolily v některých třídách již v první části karantény, kdy se mohli scházet jen 2 lidé, výuku v parku jeden na jednoho. Pomocí praporků, cedulek či plyšových a živých zvířátek probíhala výuka od 8. hodin ráno až někdy do 16. hodiny odpolední.
"I v této náročné době je pro nás zásadní udržet vysoký standard výuky a umožnit dětem se nadále vzdělávat a rozvíjet. Díky vysokému nasazení a ochotě pedagogů a vedení jednotlivých škol můžeme říci, že situaci úspěšně zvládáme. Pro mě jako rodiče je toto unikátní možnost, jak si na vlastní kůži si vyzkoušet, jaké je to učit. I díky této zkušenosti patří učitelům můj obdiv," uvedl náměstek primátora Daniel Marek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV