„Zahájení vlastního územního řízení předpokládá dořešení majetkoprávních vztahů, a to jak na úrovni budoucích smluv s majiteli pozemků a nemovitostí, tak i reálných kupních smluv. Termín pro jejich vypořádání odhadujeme na přelom letošního a příštího roku,“ odhaduje investiční náměstek primátora Filip Žáček. „Ve stejné době by měla být tramvajová trať v územním plánu vedena již jako stavba veřejně prospěšná, což celý proces podstatně zjednodušuje,“ upřesňuje náměstek.
Intenzivní příprava dokumentace, která je nutná pro územní řízení, musela zohlednit stanoviska dotčených orgánů a zahrnout do projektové dokumentace jejich požadavky. Jednalo se například o cyklostezku, dopravně inženýrské posouzení typu křižovatek na trase, úpravu chodníku, přeložky sítí i zapojení lokality na nově budovanou Moravskou cyklotrasu. „Vzhledem k poměrně komplikovaným diskusím při zpracování této dokumentace předpokládáme, že připomínky jsou již dostatečně zapracované, což by mělo výrazně pomoci v dalším postupu, který směřuje k vydání stavebního povolení,“ odhaduje náměstek Žáček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV