„Každý klient si při příchodu na oddělení registrace vytiskne lístek s pořadovým číslem, tím je zařazen do „fronty“ a čeká na své vyvolání. Odpadnou tak neshody s občasným předbíháním již čekajících klientů a zlepší se zároveň i orientace v budově,“ vysvětluje vedoucí odboru Rudolf Havlík. Od února bude navíc možné objednat se na jednání na oddělení registrace obecního živnostenského úřadu na konkrétní den a hodinu prostřednictvím webového portálu a vyhnout se tak čekání na úřadě.
	
	„Možnost elektronického objednání už mají naši klienti, pokud žádají o vydání cestovních dokladů a občanských průkazů, stejně tak na odboru dopravy v případě žádostí o vydání řidičských průkazů nebo při registraci vozidel. Od konce minulého roku je pak možné si on-line zamluvit i svatební obřad,“ říká tajemník úřadu Michal Zitko.
	
	Pracoviště Obecního živnostenského úřadu v Pardubicích naleznete v ulici Gorkého 489. Úřad zabezpečuje výkon státní správy v rozsahu stanoveném živnostenským zákonem, zákonem o zemědělství a zákonem o volném pohybu služeb, tj. zabezpečuje vydávání živnostenských oprávnění, včetně jejich změn, vede evidenci zemědělských podnikatelů, provádí kontroly podnikatelských subjektů v režimu svých pravomocí a plní funkci jednotného kontaktního místa.
	
	Miroslav Janovský
	tiskový úsek
 
      Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pardubice.eu
 
                                 
    _profil_top.jpg) 
                                 
                                    



