Lidé si mimo jiné například přejí dobudování Pražského okruhu, dostavbu linky metra D nebo regulaci Segwayů. Na druhou stranu v oblasti cyklistické dopravy se názory různí. Jedna skupina prosazuje navýšení počtu cyklostezek a rozvoj cyklodopravy, řada jiných podnětů naopak volá po rušení již stávajících cest určených cyklistům.
„Pro nás jsou to velmi cenné informace, které ukazují dopravní preference Pražanů. Budeme se jimi velmi intenzivně zabývat a samozřejmě je zohledníme v následných krocích rozvoje dopravy v Praze. Již nyní, ještě před vyhodnocením experty, je evidentní, že je třeba i nadále pracovat na harmonizaci různých typů dopravy a rovněž na komunikaci s Pražany. Přijde mi totiž opravdu nešťastné, když zejména mezi řidiči a cyklisty panuje taková nevraživost. Na komunikacích je totiž při vzájemném respektu a ohleduplnosti dost místa pro všechny,“ uvedl náměstek pražské primátorky pro dopravu a sport Petr Dolínek (ČSSD).
Do projektu Polaď Prahu lidé poslali 2866 podnětů, které je potřeba zpracovat. Těm se bude nyní věnovat několikačlenná pracovní skupina.
„Hledáme společné prvky a sdružujeme je do větších tematických oblastí, které pak využijeme v analytickém dokumentu. Připomínky uživatelů také pomohou dotvořit problémové mapy, které chceme dát na web www.poladprahu.cz v září, současně s dokončením analýz. Připomínky, které upozorňují na operativní, rychle řešitelné problémy, předáme odpovědným institucím přímo,“ řekl Daniel Šesták, projektový manažer ze společnosti Mott MacDonald.
V rámci projektu jsou již některé tematické oblasti známé. Lidem leží na srdci nevyhovující infrastruktura, bezpečnost na silnicích ale i dopady na životní prostředí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV