„Městský znak je sice pěkný, ale pro soudobé mediální či tiskové výstupy není příliš praktický. Navíc cítíme, že je třeba mít zastřešující rámec, který bude určovat, jak mají vypadat například tiskoviny města – od vizitek až po propagační brožury. Znaku se však nezbavujeme, bude dále využíván pro důležité listiny,“ říká radní města Jan Horký (SpP).
Město tak bude mít poprvé ve své historii jednotný vizuální styl, od něhož si radní slibují kultivovanou a důstojnou prezentaci v marketingové komunikaci. Jeho uvedení do praxe přijde městskou kasu na půl milionu korun.
Autor vítězného návrhu obdrží 100 tisíc korun
„Zvolili jsme formu soutěže o návrh, aby mohla porota v prvním kole vybrat z široké palety nápadů pět nejlepších, které postoupí do kola druhého. Autoři této pětice návrhy rozpracují - včetně ukázek praktického využití - a porota pak doporučí radě města vítězné pořadí,“ doplnil radní Horký. Návrhy musejí účastníci soutěže odevzdat nejpozději 18. listopadu do 12 hodin.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV