Praha 3 má jako jediná městská část svého ombudsmana pro seniory, který funguje od října loňského roku na základě usnesení Rady městské části. Inspirací ke zřízení tohoto institutu byla dobrá praxe v okolních zemích, u nás je tato služba tedy ojedinělou novinkou. Za téměř rok činnosti tyto služby vyhledalo 127 seniorů. Obrátit se na ombudsmana mohou lidé s problémy, jako je bytová situace, dluhové poradenství, problematika dědictví, sousedské problémy, i problémy rodinné, poradenství v oblasti sociálních dávek a služeb, vlastně vše, co souvisí s běžným životem. Pomoc v konkrétních případech se ombudsman snaží zajistit ihned a ve složitějších záležitostech kontaktuje právničku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV