Zatímco hnutí ANO pracuje, získalo ocenění za nejaktivnější sociální sítě a Transparency International ho ocenila čtyřmi body z pěti za financování kampaně (pro srovnání ČSSD a ODS získaly pouhé dva), známé firmy české politiky se pustily do masivního očerňování hnutí v médiích, které si podle nejskromnějších odhadů vyžádalo již přes 15 milionů korun.
„Asi se kluci bojí," zhodnotil stručně útoky na Facebooku, v novinách a na černých výlepech po celé republice předseda Andrej Babiš. Hnutí uspořádalo ve čtvrtek 17.10. tiskovou konferenci pro novináře, na které představilo nejviditelnější prvky této antikampaně. Mezi nimi je i dopis očerňující Andreje Babiše, který má zamířit do všech domácností v České republice. „Je pod ním podepsán pražský kmotr Tomáš Hrdlička, bývalý člen ODS, který je napojen i na ČSSD a SPOZ. Jenom náklady na vytištění tohoto dopisu jsou minimálně 3,5 milionu korun," řekl Babiš.
Na internetu se také objevilo video, v němž podporovatel ODS herec Ondřej Pavelka obviňuje Andreje Babiše ze lží o spolupráci s StB.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO