Bez marketingových aktivit nelze udržet rozvoj cestovního ruchu! Aby regiony efektivně využily cestovní ruch a turismus, potřebují branding, marketingovou komunikaci, reklamu a digitalizaci služeb.
Jsem tedy rád, že se mi podařilo vyjednat pro dotační program Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech o 40 milionů korun více, než byl původní návrh. Pro krajské a oblastní organizace destinačního managmentu tak bude k dispozici celkem 140 milionů korun!

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Bartoš , cestovní ruch , dotace , piráti
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k migraci.
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů
- 10:17 Šťastný (PRO): Když stát rabuje obce
- 8:14 Senátor Hájek: Leyenová. Sebereflexe = 0. Sebevědomí = 100
- 6:14 Balaštíková (ANO): Tohle není obnova důvěry, to je její kremace
- 22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje