Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou

16.09.2014 15:09

Už dnes můžete v ulicích Prahy zahlédnout v ulicích a na pražských zastávkách billboardy a světelné reklamy Martina Bursíka s předvolebním heslem „Pořiďte si svého hlídacího psa ekologie a lidských práv. Martin Burpsík do Senátu.“

Burpsík: Předvolební kampaň s nadsázkou
Foto: Hans Štembera
Popisek: Martin Bursík

„Když sleduji nástup generace nových politiků, o kterých nic nevíme a kteří se navíc dušují, že politiky vůbec nejsou, nezbývá mi než se k tomu postavit s humorem. Věřím, že Martin Burpsík odlehčí poněkud nudnou kampaň a pomůže lidem se zasmát a uvolnit. Martin Burpsík, Váš hlídací pes ekologie a lidských práv,“ vysvětlil svoji myšlenku kandidát do senátních voleb na Praze 1 Martin Bursík.

Autorem černobílé skici je akademický malíř Pavel Beneš - vedoucí ateliéru Vizuální design na Fakultě umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

Opravdu máte čisté svědomí?

Dobrý den, opravdu vám přijde OK přijít k titulům tím, že publikujete v podezřelých časopisech nebo v těch, v jejichž vedení jste sám seděl? To vám přijde v pořádku? Dosud jste na mě působil jako morální autorita, ale teď už si to o vás nemyslím

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Exner (STAN): Rusko i Čína stupňují svoje vlivové dezinformační operace. Petice proti

18:18 Exner (STAN): Rusko i Čína stupňují svoje vlivové dezinformační operace. Petice proti

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k dezinformacím a boji proti nim.