ČSSD: Jakou kampaň hodlá TOP 09 financovat za peníze Prahy?

18.03.2013 8:49 | Zprávy

Rada hlavního města Prahy chce mimořádně navýšit rozpočet Pražské informační služby pro rok 2014 o téměř 40 milionů korun - mj. kreativní agentura pro komunikační mix (8 000 tis. Kč), mediální agentura pro sítě (22 000 tis. Kč), proměna webovy´ch stránek (5 000 tis. Kč) a projekt návrhu a realizace merchandisingovy´ch předmětů (3 000 tis. Kč).

ČSSD: Jakou kampaň hodlá TOP 09 financovat za peníze Prahy?
Foto: CSSD.cz
Popisek: Logo ČSSD

Aniž by byl udáván konkrétní důvod tohoto kroku, jsou tak investovány nemalé finanční prostředky do jakési kampaně, o jejíchž cílech a prostředcích nebylo Zastupitelstvo hlavního města Prahy informováno. Navíc způsob projednání a schválení této dotace, zvolený vedením města, dokonce znemožnil jakoukoli diskusi na toto téma. ČSSD proto vyzývá TOP 09, aby jasně doložila a vysvětlila účel takto vysoké dotace a také proč došlo k omezení debaty na toto téma.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČSSD

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Koudelka (Trikolora): Moravský znak a vlajka

22:01 Koudelka (Trikolora): Moravský znak a vlajka

Dne 5. července na Den Moravy a svátek sv. Cyrila a Metoděje se vyvěšují moravské vlajky.