ČSSD: Jakou kampaň hodlá TOP 09 financovat za peníze Prahy?

18.03.2013 8:49 | Zprávy

Rada hlavního města Prahy chce mimořádně navýšit rozpočet Pražské informační služby pro rok 2014 o téměř 40 milionů korun - mj. kreativní agentura pro komunikační mix (8 000 tis. Kč), mediální agentura pro sítě (22 000 tis. Kč), proměna webovy´ch stránek (5 000 tis. Kč) a projekt návrhu a realizace merchandisingovy´ch předmětů (3 000 tis. Kč).

ČSSD: Jakou kampaň hodlá TOP 09 financovat za peníze Prahy?
Foto: CSSD.cz
Popisek: Logo ČSSD

Aniž by byl udáván konkrétní důvod tohoto kroku, jsou tak investovány nemalé finanční prostředky do jakési kampaně, o jejíchž cílech a prostředcích nebylo Zastupitelstvo hlavního města Prahy informováno. Navíc způsob projednání a schválení této dotace, zvolený vedením města, dokonce znemožnil jakoukoli diskusi na toto téma. ČSSD proto vyzývá TOP 09, aby jasně doložila a vysvětlila účel takto vysoké dotace a také proč došlo k omezení debaty na toto téma.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ČSSD

Pohotovost

Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Šulda (KSČM): Neziskovky do politiky nepatří

4:31 Šulda (KSČM): Neziskovky do politiky nepatří

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k politickým neziskovým organizacím