Otázka inkluze je řešitelná, ale rozhodně ne ve stávajících podmínkách – vzdělávání všech dětí v hlavním vzdělávacím proudu bez personálního a ekonomického zajištění může významně snížit úroveň znalostí všech dětí, o zatížení ekonomiky země nemluvě.
Školní vzdělávací programy pro děti různých mentálních úrovní jsou momentálně upraveny přesně podle jejich schopností.
Z praxe je zřejmé, že děti s nižším IQ, podle něhož jsou pak odborníky zařazovány do základní, respektive praktické školy, mohou zažít pocit úspěchu ve vzdělávání, což je pro sebevědomí každého jednotlivce dost podstatné. Zároveň učitelé z běžných škol nemusejí výrazně pomalejšímu žákovi přizpůsobovat tempo výuky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

6:09 Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo
Nelegální migrace do EU opět sílí. A v Bruselu je pohoda, čeká se na účinnost Migračního paktu, kter…
- 10:21 Rajchl (PRO): Fico vyškolil Fialu v diplomacii
- 9:15 Lachnit (ANO): Řetězce, slevy, finty. Dávejte si bacha
- 8:15 Krejza (ODS): Lampedusa je spíše třídírna, Ukrajinci musí mít stejný status jako Afričani
- 7:11 Ministr Hladík: Energetické poradenství musí být dostupné, důvěryhodné a odborně kvalitní
- 4:30 Ludková (ODS): Ne kriminálu za pár kytek