Otázka inkluze je řešitelná, ale rozhodně ne ve stávajících podmínkách – vzdělávání všech dětí v hlavním vzdělávacím proudu bez personálního a ekonomického zajištění může významně snížit úroveň znalostí všech dětí, o zatížení ekonomiky země nemluvě.
Školní vzdělávací programy pro děti různých mentálních úrovní jsou momentálně upraveny přesně podle jejich schopností.
Z praxe je zřejmé, že děti s nižším IQ, podle něhož jsou pak odborníky zařazovány do základní, respektive praktické školy, mohou zažít pocit úspěchu ve vzdělávání, což je pro sebevědomí každého jednotlivce dost podstatné. Zároveň učitelé z běžných škol nemusejí výrazně pomalejšímu žákovi přizpůsobovat tempo výuky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO