Povinnost lustrovat své zákazníky bez jakékoliv návaznosti takto získaných dat na další protiepidemická opatření považuji za pokračování cílené šikany malých živnostníků, kterým tato neužitečná činnost pouze komplikuje práci.
Proč stejnou povinnost nemají supermarkety? Většina jejich návštěvníků (na rozdíl třeba od návštěvníků kaváren a restaurací) má věrnostní kartu a tudíž svoji identifikaci při využití jejich služeb provádí jaksi automaticky a ráda. Zde však žádná povinnost lustrace zákazníka neexistuje…

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Coufal , opatření , podnikání , Soukromníci , lustrace
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
Nepomohla ani osmimiliardová záloha, dodávka letounu C-390 se zpozdí.
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala