„Diskutovali jsme celou řadu témat. Považuji za důležité, že jsme mohli sjednotit postoje městské části, magistrátu i organizací, které budou případná opatření realizovat. Na Praze 6 je totiž v plánu řada projektů, na kterých se bude magistrát podílet. Příkladem je plánované železniční spojení na letiště, kde jednoznačně podporuji usnesení vedení městské části, která požaduje zahloubení. V případě, že by stát nebyl ochoten tuto variantu financovat, jsem připraven prosazovat, aby finančně přispělo hlavní město,“ řekl náměstek pražské primátorky Petr Dolínek.
Starosta Prahy 6 Ondřej Kolář spolu s radním pro životní prostředí Antonínem Nechvátalem přednesli své požadavky v oblasti dopravy a navazujících opatření. Mezi ně patří například environmentální monitoring měření emisí v okolí vjezdů do tunelu Blanka, vybavení Patočkovy ulice tzv. tichým asfaltem, optimalizace komunikací v okolí Malovanky, dodělání přístřešků tramvajových stanic v Bělohorské ulici či vyřešení problému přetíženosti Ladronky, kde se koná nadměrný počet sportovních a kulturních akcí. Zástupci vedení městské části dostali na své požadavky vesměs kladnou odezvu. Intenzivně se řeší rovněž problém parkování. Přetížení lokalit zejména v okolí stanic metra by mělo být vyřešení zavedením parkovacích zón, jedná se rovněž o vybudování P+R parkovišť například u OC Šestka. Odtamtud by následně měla fungovat kyvadlová doprava k metru.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV