Po sérii koordinačních jednání bylo rozhodnuto, že jeho oprava bude probíhat jednu stavební sezónu a nutné uzavírky využijí i další správci objektů navazujících na most. Opravou projde tedy i přilehlá protihluková stěna a polovina nájezdových ramp ve vlastnictví ŘSD, SŽDC má na dobu rekonstrukce mostu plánovanou údržbu kolejové cesty. „Ideální varianta, ke které se kloníme, počítá s opravami hned od začátku letošního května, ukončení na přelomu října a listopadu,“ informoval hejtman Kraje Vysočina Jiří Běhounek s tím, že odhadované náklady stavby jsou 40 miliónů korun.
Opravy na mostě ev. č. 351-026 předpokládají snesení kompletní nosné konstrukce složené z 2 x 15 kusů 18 metrových betonových nosníků, dále o kompletní demolici vnitřní podpěry včetně základu, stávající krajní podpěry budou ubourány na úroveň nových úložných prahů a nově vybetonovány. Novou konstrukci bude tvořit předpjatá betonová monolitická deska. Nový most bude mít stejné parametry jako stávající přemostění – na podzim tedy opět tři jízdní pruhy, jednostranný veřejný chodník, organizace dopravy se nebude ničím lišit od současného stavu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV