Ten by měl provést audit interní komunikace, nastavit komunikační kanály mezi vedením a zaměstnanci a vypracovat dlouhodobější vize zaměřené zejména na personální otázky tak, aby se do budoucna předcházelo podobným sporům.
„Od prvních jednání s vedením jihomoravské záchranky a zástupci nespokojených zaměstnanců bylo jasné, že problém je primárně ve špatné komunikaci. Proto byl do sporu zapojen mediátor, který náš předpoklad potvrdil,“ řekl hejtman Bohumil Šimek. Závěry mediace mimo jiné ukazují na to, že obě strany konfliktu se zaměřují na minulé „křivdy“ a je pro ně obtížné slyšet postoj druhé strany. „Spor se táhne téměř dva roky a myslím, že všichni už jsou tím dost unavení a ztratili důvěru, že by se věc dala vyřešit uvnitř organizace. Proto obě strany volají po aktivním zásahu zřizovatele. V průběhu jednání však vyplynulo, že spor není pouze neshoda nebo osobní nevraživost mezi ředitelem a zástupci odborů, ale že spor je symptomem ukazujícím na dlouhodobé systémové problémy, které je nutné řešit,“ řekl mediátor Ondřej Přibyla.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV