Stavební uzávěra v lokalitách od Pankráce po Písnici byla ustanovena již v roce 2001 a kromě malých úprav, která nevyžadovala stavební povolení, zde nebylo možné stavět. Na základě dlouhých a složitých jednáních byly uzavřeny dohody mezi vlastníky pozemků, Dopravním podnikem hl. m. Prahy a hlavním městem Prahou, rovněž došlo k upřesnění trasy metra D změnou územního plánu a stavební uzávěra tak již postrádá smysl.
„V rámci pokračující přípravy realizace stavby metra D byly uzavřeny dohody s vlastníky pozemků ve stavbou dotčených lokalitách Nemocnice Krč a Nádraží Krč a připravují se další v lokalitách Libuš, Písnice a Depo Písnice, kde se také předpokládá městský rozvoj. Příkladem jsou již hotové urbanistické studie pro lokalitu Libuš či Písnici,“ doplňuje Petr Hlaváček, I. náměstek primátora a radní pro oblast územního rozvoje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV