„Naše kampaň za LEPŠÍ PARDUBICE sází především na to, že bude maximálně kontaktní. Chceme Pardubákům nejenom představit naše vize, ale také se od nich v plné míře dozvědět, co by chtěli změnit a zlepšit,“ řekl ke kampani lídr kandidátky na magistrát Ing. Martin Charvát. Pardubický tým bude v ulicích krajského města k vidění až do 9. října a představí obyvatelům Pardubic svoje programové vize i názory na současné dění na pardubickém magistrátu. „V pondělí a v pátek máme připraveny tematické besedy s občany, středy koncipujeme jako setkání plné hudby a zábavy. Výjezdy do obvodů máme naplánované na čtvrtky a víkendy,“ upřesňuje podobu kontaktní kampaně Martin Charvát.
Ten se proto, aby nedošlo ke střetu zájmů, rozhodl, že se po dobu předvolební kampaně vzdá odměny za vedení Rozvojového fondu Pardubice. Mezi programové priority hnutí ANO v Pardubicích patří koncepční rozvoj města a jeho územní plán, maximální zisk evropských dotací a samozřejmě doprava. „Nesouhlasíme se současnou variantou územního plánu města, který počítá s tím, že bude v Pardubicích klesat počet obyvatel z devadesáti na sedmdesát tisíc. Plán se musí přepracovat,“ říká projektantka Ing. Helena Dvořáčková, „dvojka“ na magistrátní kandidátce. Ta také vyzývá současné vedení města, aby již nečinilo žádná strategická rozhodnutí - ať o koncepci územního plánu, nebo o nákupu či prodeji majetku města.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ANO