"Zásluhu na tom má zřejmě fakt, že jsme jako první vyšli s billboardovou kampaní a zároveň jsme představili nové tváře hnutí, Martina Stropnického, Martina Komárka a Jiřího Zlatušku," konstatuje k výsledkům průzkumu 1. místopředsedkyně hnutí ANO Věra Jourová.
„Nárůst preferencí hnutí ANO je pravděpodobně spojen s nárůstem aktivit tohoto hnutí (billboardová kampaň, mediální zájem o hnutí, aktivita na sociálních sítích),“ uvádí v tiskové zprávě agentura ppm factum, která data zpracovávala právě pro hnutí ANO.
Pětiprocentní hranici nutnou ke vstupu do Poslanecké sněmovny podle agentury nyní dosáhlo nebo překročilo celkem šest politických subjektů. Všechny stávající strany, jež mají zastoupení ve sněmovně (ČSSD, TOP 09, KSČM a ODS), ale od červnového výzkumu znatelně oslabily a mírně klesly i preference SPOZ.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Hýsek - profil