Děkuji za slovo. Jenom předesílám, že jsem zásadní odpůrce prolomení nulové tolerance u řízení motorových vozidel. A jenom k té uvědomělosti na západ a tady. Možná, že západní státy jsou tolerantnější, ale ne už tak jejich pojišťovny. Takže (se smíchem), takže i v tom Německu se nikdo radši nenapije, protože má sice toleranci do půl promile, ale když se něco stane a má 0,3, tak má smůlu a pojišťovna mu nedá ani korunu.
Jiná věc je samozřejmě - bavili jsme se o tom - kanoistika, vodní turistika a také jízda na kole. Já si myslím, že ten stát by měl být srozumitelný, že když investoval desítky milionů do vinné turistiky mezi vinnými sklípky, takže logicky pak těžko může chtít, aby ta cykloturistika mezi vinnými sklípky, často holt na tu silnici III. třídy ten cyklista vyjet musí, tak aby byla 0,00. A je tu otázka rizikovosti a společenské nebezpečnosti. Chlap s půl promile za těžkým automobilem je nebezpečný svému okolí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV