Poslední důvod má sám o sobě také několik známých příčin a když už se podaří nějaký problém umenšit, např. výkupy pozemků, objeví se jiný, např. posouzení vlivu staveb na životní prostředí (EIA). Takže výstavba nových, důležitých a potřebných dálnic a silnic drhne už v přípravné fázi.
Před dvěma lety vznikla myšlenka část takto neproinvestovaných peněz převést na podporu rekonstrukcí a oprav krajských silnic. Myšlenka se rychle ujala a vloni stát takto „poslal“ krajům vč. Prahy cca 4,2 mld. Kč. Po mnoha jednáních a přesvědčování totéž stát zopakoval i letošní rok a poukázal cca 3 mld. Kč.
Je evidentní, že je více než dobré v této podpoře pokračovat. Proto jsem zahájil od počátku příprav státního rozpočtu na příští rok, letos na jaře, jednání s ministrem dopravy, s oběma vicepremiéry a později i s premiérem s cílem podpořit vedle oprav dálnic a silnic I.tř. také rekonstrukce a opravy krajských silnic, aby už letos byla známá částka pro jednotlivé kraje. Napsal jsem i doprovodné vládní usnesení ke státnímu rozpočtu. Proč?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV