Klíma (TOP 09): K prosperitě vede schopnost učit se novým věcem, proto školství potřebuje reformu

27.09.2017 19:37 | Zprávy

Méně memorování a více kreativity. To je první předpoklad reformy českého školství, které chce TOP 09 prosadit. Bez změn Česká republika neobstojí v tvrdé konkurenci digitální ekonomiky. Na debatě zástupců politických stran, kterou pořádala Česká středoškolská unie, to řekl Pavel Klíma, lídr jihočeské kandidátky TOP 09.

Klíma (TOP 09): K prosperitě vede schopnost učit se novým věcem, proto školství potřebuje reformu
Foto: archiv Pavla Klímy
Popisek: Pavel Klíma (TOP 09)

„Svět se rychle mění. Dnes připravujeme děti na dobu, který tady za 15 let nebude. Absolvent současné školy nemá být motivován jedničkou za to, že bezchybně odříká všechna díla Karla Čapka. Jeho skutečnou dovedností má být schopnost a rychlost, s níž se učí novým věcem,“ zdůrazňuje lídr krajské kandidátky TOP 09 Pavel Klíma, zkušený pedagog a ředitel ZŠ a MŠ Malšice.

„Ekonomika 4. průmyslové revoluce, která využívá počítače a roboty, si kromě otevřenosti novým dovednostem vyžaduje od žáků i důraz na kompetence v oblasti informačních a komunikačních technologií,“ dodal pedagog Pavel Klíma.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Petr Kulhánek byl položen dotaz

Ministr Kulhánek: Nedostatek bydlení neustále roste

To je naprostá pravda, nemyslíte ale také, že naprosté selhání této vlády, když jste 4 roky u moci a výsledek je takový, že přibývá nedostatek bydlení?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Koudelka (Trikolora): Nařízení EU o digitálních službách a svoboda slova

14:13 Koudelka (Trikolora): Nařízení EU o digitálních službách a svoboda slova

Nařízení EU o digitálních službách je nejproblematičtější v ustanoveních věnujících se velmi velkým …