Prakticky všechny kraje v ČR tehdy přímou objednávkou zadaly provoz regionálních tratí národnímu dopravci – Českým drahám. Stalo se tak za velkého humbuku soukromých dopravců, kteří tvrdili, že by byli schopni jezdit levněji a s vyšší kvalitou. A jaká je skutečnost dnes, po sedmi letech? Málokdo by zpochybnil skutečnost, že konkurence je přínosná. Jen na prvním železničním koridoru (Praha – Pardubice – Morava – Slovensko) máme tři dopravce, jezdíme v moderních vozích s wifi, občerstvením a nabídkou tisku. Ceny jsou nízké a nabídka velká. Je však třeba férově přiznat také druhou stránku mince.
Pokud dopravě fandíte a zajímá vás dění v rezortu, podívejte se do sekce doprava na mých osobních stránkách ZDE. Najdete zde aktuální novinky a přehled dění. A budu rád, když mi zašlete i další podněty pro práci.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , regiony , železnice , ANO , Kolovratník , soukromí dopravci
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Rusku.
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona