Kolovratník (ANO): Soutěžit či nesoutěžit? Názory na zadávání dopravy se různí

08.04.2016 19:24

Ti z nás, kteří se zajímají o veřejnou dopravu, si ještě dobře pamatují na rok 2009.

Kolovratník (ANO): Soutěžit či nesoutěžit? Názory na zadávání dopravy se různí
Foto: ANO.cz
Popisek: Martin Kolovratník

Prakticky všechny kraje v ČR tehdy přímou objednávkou zadaly provoz regionálních tratí národnímu dopravci – Českým drahám. Stalo se tak za velkého humbuku soukromých dopravců, kteří tvrdili, že by byli schopni jezdit levněji a s vyšší kvalitou. A jaká je skutečnost dnes, po sedmi letech? Málokdo by zpochybnil skutečnost, že konkurence je přínosná. Jen na prvním železničním koridoru (Praha – Pardubice – Morava – Slovensko) máme tři dopravce, jezdíme v moderních vozích s wifi, občerstvením a nabídkou tisku. Ceny jsou nízké a nabídka velká. Je však třeba férově přiznat také druhou stránku mince.

Pokud dopravě fandíte a zajímá vás dění v rezortu, podívejte se do sekce doprava na mých osobních stránkách ZDE. Najdete zde aktuální novinky a přehled dění. A budu rád, když mi zašlete i další podněty pro práci.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Síkela: MPO posílí inovace, v nové výzvě je připravena miliarda korun

8:05 Ministr Síkela: MPO posílí inovace, v nové výzvě je připravena miliarda korun

Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlásilo II. výzvu aktivity Inovace Operačního programu Technologie…