V Poslanecké sněmovně v těchto dnech řešíme novelu zákona o dráhách, která se mimo jiné věnuje i tomuto tématu. Teď je proto ten správný čas se ptát, co novela přinese lidem?
Nejde přehlédnout, jakou obrovskou změnou v posledních letech prochází železniční trh. Liberalizace přinesla vstup dalších dopravců a ruku v ruce s nimi se objevily nové výzvy. Už ve středu budeme projednávat v Hospodářském výboru novelu zákona o dráhách, která obsahuje klíčové změny.
Jednoznačně mezi ně patří nová právní úprava jednotného jízdního dokladu a příslušného informačního systému. Liberalizace přinesla zkvalitnění cestování a komfortu. Čísla mluví jasně. Nikdy jsme necestovali vlaky tak, jako dnes. Na druhou stranu je zde stále prostor pro zlepšování, který může železniční dopravu ještě více zpopularizovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
železnice , ANO , Kolovratník
autor: PV
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k volbám do Poslanecké sněmovny.
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně