Poslední nečekanou událostí je sesuv podmáčeného svahu u Litochovic.Přesto všichni věří, že Ministerstvo dopravy a ŘSD udělají vše pro dokončení D8 ve stanoveném termínu a za dva roky bude poslední úsek dokončen. Poté bude vše nepříjemné zapomenuto. Skončí noční můra nás všech - D8.
Ale nic by nemělo být v tomto příběhu zapomenuto. Je potřeba se na příkladu D8 poučit a přijmout změny, které jasně stanoví postupy, kompetence a role (včetně ekologických aktivistů). Musíme si stále na případu D8 připomínat, jaké negativní důsledky přináší průtahy při výstavbě strategických staveb. Lidé na objízdných trasách přicházejí o zdraví a nervy, stát přichází o peníze (odejmutí evropských dotací, časové prodražení celé stavby), motoristé o čas strávený v kolonách a celý kraj je tlumen v rozvoji a nových investicích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Kr-ustecky.cz
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke své politické práci.
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich