Nevím totiž pro příště, zda je lepší vyhnout se avizované koloně a táhnout se nepřehledným terénem třeskutou rychlosti 15 km/h za kombajnem cirka 30 km, nebo raději posečkat ve zmíněném „štrůdlu“ aut na dálnici.
O uzavírkách na Brněnsku snad již ani nemá cenu plýtvat slovy, kombinace vedra a těchto "prací na silnici", kdy se po půl čtvrté odpoledne nehne na staveništi ani bagr, natož pak lopata, by mne přinutila nejspíše k nevybranému slovníku.
Plně rozumím tomu, že je nutné vyčerpat a proinvestovat peníze z příslušných fondů určené na opravy komunikací. A silnice, často ve stavu havarijním opravit. Proti tomu žádných námitek. Co mne však vede k opakovaným otázkám, je absence odpovědí na několik dotazu:

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV